fbpx

הסיורים

"תוצרת הארץ"
סיור אופנה בכיכר מסריק

מה הקשר בין בית קפה של דינוזאורים, ראש ממשלת צ'כוסלובקיה הראשון וברווז אחד צהוב. בואו לגלות את כיכר מסריק!  

בשכונה שבין דיזנגוף סנטר לכיכר רבין תרגישו שקפצתם לבירה ארופאית, תגלו מעצבים ישראלים מהוותיקים בארצנו, לצד מעצבים צעירים ובועטים. מעצב שהופך ישן לחדש, מעצבת תכשיטים יחודית, מעצבת אופנה איטית, סטודיו לעיצוב נייר ועוד.

"מכירים מֵיְיקֶרִים"
סיור עיצוב בקרית המלאכה

רוצים להכיר את המעצבת שמצילה ספרים ויוצרת מהם יצירות עוצרות נשימה? מעצבת שמאיירת בעזרת מכונת תפירה? או אולי את הכובען המשוגע? בואו להכיר את המעצבים הישראלים הכי מפתיעים! 

סיור לכל המשפחה, יום צוות או יום גיבוש בקרית המלאכה בתל אביב. חוויה בלתי נשכחת באזור תעשייה שהפך לקריית היצירה של תל אביב!

"היוצרים הנסתרים"
סיור עיצוב ביפו

בין המושבה האמריקאית, מתחם נגה ועד לשוק הפשפשים, נחבאים חללי עבודה של מעצבים ויוצרים מפתיעים ויחודיים. 

תכירו בסיור את האחים שמייצרים פריטי אופנה מאוהלים מימי המנדט הבריטי, מעצבת תכשיטים שמפתיעה בתכשיטים נועזים, בוטיק יד שניה שישנה כל מה שחשבתם על המגמה, מעצבת אופנה ומעצבת נעליים שמייצרת בכפר קטן באיטליה. הצטרפו להכרות אישית עם היוצרים הנסתרים ביפו! 

"סטייל והעיר הגדולה"
סיור אופנה בנחלת בנימין ומרכז ת"א

נחלת בנימין זה לא רק חנויות בדים…

בסמטאות קטנות ונחבאות, במעלה בניין ישן, בחצר פנימית ונסתרת ממוקמים סטודיואים וחללי עבודה של מעצבים שבחרו ליצור ולייצר במרכז העיר התוסס. הם יכניסו אתכם אל מאחורי הקלעים של עשייתם. 

תכירו מעצבת אופנה שהלבישה את ביונסה, מעצבת תיקים, מעצבת תכשיטים, מעצבת שטווה את הצמר ומייצרת בעבודת יד פריטים מרגשים ועוד.

427457394_793020626203556_2518983951275164213_n

"הסוהו של תל אביב"
סיור אופנה בגן החשמל

בין הרחובות לבונטין ושדרות רוטשילד, שוכנת שכונה קטנה ומטריפה. גן החשמל שמה. השכונה הראשונה בת”א שחוברה לרשת החשמל. סוהו תל אביבי שופע בסטודיואים, בתי מלאכה, בתי קפה, מסעדות ויצירה בועטת. 

בואו להכיר מעצבת טקסטיל שהופכת את נופי ארצנו לאופנה לבישה לגוף ולבית, מעצבת תיקים, מעצבת תכשיטי אופנה ותיקה, החנות הראשונה ליד שניה, מיזם יד שניה שנרתם לעזרה לבעלי חיים, בית מלאכה וכריכיית נייר, מעצב רהיטים כחול לבן ועוד.

 

"סיור חיבור" סיור אופנה ועיצוב לאמהות ובנות בת"א

מחפשות זמן איכות עם המתבגרת שלכן, אוהבות אופנה ויצירה? 

בואו לבלות יחד יום כיף עשיר בתוכן, במרכז תל אביב התוסס. סיור אל מאחורי הקלעים של תעשיית האופנה, מגמות, נזקים, חלופות צרכניות, הכרות עם מגמת יד שניה ווינטאג', מפגשים עם יוצרים ישראלים מהתחום וכמובן שופינג כחול לבן משובח. 

הצטרפו לחוויה מגבשת, מחברת שתשאיר לכן זכרונות ורגעים משותפים! (הסיור מותאם לגילאי 10-17)

דילוג לתוכן